Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2025, 12:00 door Anoniem

Deze thread was al een necrofiele fork van een fork, maar we gooien de spotprent in opnieuw een aparte vork, waarop je vervolgens nog steeds niet de essentie die hier hierover gemaakt wordt daar daarover mag aankaarten. Typisch. En vooral eenzijdig afgeven op de aanpak van de bank, die schijnbaar oh-zo-belachelijk is. Iedere kapitein-aan-wal die doorvragen (op hun eigen stellige stellingen) negeert: veelzeggend. Maargoed de aanvankelijke argumentatie raakte sowieso kant nog wal, dus wat verwachtte ik dan ook? Als het de norm is, dan ga ik ook maar mijn monoloog -of eigenlijk salvo aan brainfarths- vermommen alsof het een bijdrage in een dialoog zou zijn: Ik wilde zojuist N26 gebruiken om een creditcard transactie te doen... Die willen ineens naast een vingerafdruk op de device, nu ook een interactieve selfie ...voor elke transactie! Ik hoop dat sommige hier nu geen beroerte krijgen; dat maakt selfies alleen maar nog moeilijker.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha