Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2025, 22:10 door Anoniem

Door Anoniem: Het is een kwestie van even voorbereiden, zoals alles. En daarnaast: zoals de anoniem van 15:57 zegt. Het zijn uitzonderingen die je aankaart. Hoe vaak belt die cv-monteur dat hij een gaatje heeft, of hoe vaak komt een leverancier bij jou langs die moet bellen? Eens in de vijf jaar (als ik kijk naar mijn eigen bestellingen)? De regels zijn niet in steen gegoten. Je kunt opnemen, en als het niet de monteur is: meteen ophangen. Echt, het is naar problemen zoeken die er 99% van de tijd niet zijn. Prima voor jou. Ik bestel wat vaker dan één keer in de vijf jaar , ik wordt dus _amper_ "ongewenst" gebeld , en net genoeg 'onverwacht/onbekend' gewenst dat ik echt wel hinderlijk last zou hebben van een silent drop van 'nummer niet meegestuurd' of het structureel niet opnemen van onbekend nummer. Ik durf niet te zeggen dat ik er altijd aan zou denken om het 'weiger onbekend nummer' weer uit te zetten net als moeders een ziekenhuis afspraak heeft (ik ben contact) . etc . Dat is wat IK doe , werkt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha