Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Nieuwe procedure bij ASN. Vanochtend gekregen via de email, met o.a. deze tekst: Zo kun je je opnieuw identificeren Je kunt je identificeren met de ID-check die nu voor je klaarstaat in ASN Online Bankieren. Hiervoor werken we samen met Ockto. In een paar stappen ben je klaar: [......] Kortom de Ockto extensie is een snuffelaar. Hij weet ook direct je wachtwoorden van DigiD en van de andere bank. Die direct dus vernieuwen !!!! Dus geen foto, geen ID kaart, enz. meer nodig. Zie ook https://www.snsbank.nl/particulier/service/mijn-id-check.html Echter, op de ASN website staat ander info: https://www.asnbank.nl/hoe-opnieuw-identificeren.html Hoezo 1 bank met 1 procedure? Ik ben ASN klant maar kan identificeren volgens SNS bank procedure......... Bizar. Na alle ophef komt ASN nu met een procedure waarbij je weer allerlei andere persoonsgegevens moet invoeren/delen waar ze niks mee te maken hebben. Een soort technofix waarbij de ene privacyaantasting vervangen wordt door een clustertje andere ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):