Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2025, 09:02 door majortom

Door Anoniem: Nieuwe procedure bij ASN. Vanochtend gekregen via de email, met o.a. deze tekst: Zo kun je je opnieuw identificeren Je kunt je identificeren met de ID-check die nu voor je klaarstaat in ASN Online Bankieren. Hiervoor werken we samen met Ockto. In een paar stappen ben je klaar: 1. Log in op ASN Online Bankieren via onze website. Start de ID-check via de melding op je overzicht of via het bericht hierover bij Contact > Berichten. 2. Volg de stappen om de extensie van Ockto aan je browser toe te voegen. Zo kun je makkelijk en veilig je gegevens met ons delen. Daarna wordt dit weer vanzelf verwijderd. Start je de ID-check op je telefoon? Dan download je eerst de Ockto-app. 3. Log in met je DigiD op MijnOverheid om de benodigde persoonsgegevens te verzamelen. 4. Log in met iDIN bij je andere bank om je identiteit te bevestigen. Dit kan alleen bij ABN AMRO, ING, Rabobank of Bunq. Heb je daar geen betaalrekening? Dan kun je je later op een andere manier identificeren. Je krijgt dan vanzelf nog een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha