Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: @mj Ik had mijn betaalrekening beeindigd. Mn spaarrekening op 0 gezet en dacht dat t zo klaar was. Maar die spaarrekening had ik apart moeten opzeggen ook al was die gekoppeld aan mn betaalrekening. Dat wist ik niet. Ondertussen is er rente op gestort dus staat hij niet meer op 0. Ik moet nu wachten tot zij de boel opheffen. In plaats van 'denken' had je beter de handleiding op de site kunnen lezen over opzeggen. Als er een handleiding nodig is om een bankrekening op te zeggen, dan is er al iets helemaal fout gegaan. De mededeling dat je je rekening wilt opzeggen, was vroeger genoeg. Je stuurde een brief met een handtekening: ik wil mijn rekening opzeggen. Dan gebeurde het. Al die organisaties die zich achter hun digitale computersystemen verschuilen om klanten hun rechten af te pakken, daar word ik zo pislink van.
Beschrijf je klacht (Optioneel):