Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2025, 17:00 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De bevestiging dat de rekening naar de verkeerde persoon was gestuurd kwam van het incassobureau. Dit incassobureau heeft inzage in het klantenbestand van NS want in het telefoongesprek dat ik met hen had kon men mij direct vertellen dat er nog een klant van NS is met dezelfde naam en geboortedatum. Zeer kwalijk dat er niet gecontroleerd wordt of men wel de juiste persoon tot betalen sommeert. M Des te meer reden om gewoon lekker met BSN te gaan werken; die zijn uniek. Waarom we die zo krampachtig geheim proberen te houden... Liever niet. Maar als je de deurwaarder op iemand afstuurt dan moeten wel alle gegevens gecontroleerd worden en dat is hier niet gebeurd. Kennelijk werden alleen naam en geboortedatum gecheckt. Klantnummer en adres werden niet gecontroleerd. Was dat wel gebeurd dan had ik nooit een sommatie tot betalen van de deurwaarder gekregen. M

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha