Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:29 door Anoniem

Nog een andere leuke: pakket van de internet chinees. Het is vrij gebruikelijk dat meerdere bestellingen van verschillende verkopers in 1 pakket landen. Dat is op zich prima - scheelt kosten en vast ook 2 bezorgers aan de deur. En nou ontbreekt in het 'geconsolideerde' pakket 1 artikel wat er volgens de site wel in zit... Verkoper reageert nergens op. Bezorger toko heeft alleen een 06-nummer, waar je naar de mailbox gaat en daar niks kunt inspreken omdat die vol is. Platform zegt: pakket is bezorgd, dus je hebt het - want de vindt de IT van de pakket bezorger. Sta je dan. Gewoon 'jammer dan'. Formeel kun je vast wel ergens in je recht staan. In de praktijk trek je altijd aan het kortste eind. Bezorgd was ook nog een rekbaar begrip. Ik zie vanuit de woonkamer de bezorger het tegen de deur aan zetten en weer vertrekken. Aanbellen was echt teveel moeite.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha