Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:40 door Anoniem

Door Named: Wie betaald deze 30 seconden aan belkosten in het geval dat het geen scam is? Ik neem aan dat je dit dan mag declareren bij google? Natuurlijk is het beschermen tegen oplichting heel fijn, maar ik kijk ook graag naar de andere consequenties. Wat nu als deze blokkade word uitgebreid met veel meer trigger criteria, waardoor deze vaker optreed? Als een legale (met goede intentie) call center bij elk telefoontje 30 seconden moet wachten, dan lopen de kosten snel op. Hoe kunnen deze kosten eerlijk verdeeld worden? [sarcasm]Ja, het is inderdaad niet op te brengen, zo'n maand abbo voor 5 Euro met 1GB data, onbeperkt bellen en SMS. Dan kan er al snel 2 weken geen eten op tafel ofzo.[/sarcasm] Ik pakte de bovenste bij Google: Jouw Sim Only 2 jaar 1 GB € 2 Onbeperkt bellen en sms'en € 1 Aansluitkosten € 0 Eerste 12 maanden € 3 Na 12 maanden € 5 https://www.lebara.nl/nl/sim-only.html Blijf je bij je verhaal, karma4?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha