Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [..] Die was heel vriendelijk en vertelde dat hij mij had willen "helpen" door zelf een handtekening te zetten, zodat hij de aangetekende brief (van een rechtbank) door mijn brievenbus kon doen en ik niet naar een ophaalpunt van PostNL hoefde te gaan. Ik heb hem toen gezegd dat ik zijn behulpzaamheid waardeerde, maar dat het om juridische redenen echt nodig was dat hij aangetekende brieven alleen als "gearriveerd" registreerde wanneer hij echt van mij een handtekening had gehad. Hij begreep dat en nadat we nog even vriendelijk gebabbeld hadden, heeft hij daarna geen valse handtekeningen meer gezet. Realiseert zich dat iedere vage krabbel _wel_ "werkt" in 'het systeem' en de molen laat lopen maar feitelijk niks zegt - en vervelende consequenties heeft (vooral ook voor degene die "geholpen" IS ) als een ander 'm gezet heeft. . Een schriftelijk wijzigingsverzoek van mijn kant, met handtekening, wordt door PostNL niet geaccepteerd, kreeg ik telefonisch te horen van de "klantenservice". ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):