Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2025, 10:36 door Anoniem

Door Anoniem: PostNL is een vreselijk slecht bedrijf. Ik woon ook in een flat en daar wordt het ook soms ergens bij de ingang of de brievenbussen neergezet. Grote kans dat iemand anders hem meeneemt. Dus ik laat het altijd afleveren bij een bezorgpunt en haal het wel op. Je krijgt nu ook helaas geen kaartje meer in de bus, dus je weet niet eens of ze wel zijn langsgeweest. Ik bestelde vorig jaar een grote reistas, maar die werd niet bezorgd omdat ik zogenaamd niet thuis was. Maar ik was gewoon thuis aan het werk, dus dat was een leugen. Ik kon het ophalen bij een industrieterrein 5 km van mijn huis. Ik heb toen contact opgenomen met de servicedesk van PostNL en die zouden wat regelen, maar het werd uiteindelijk gewoon teruggestuurd naar de verkoper. Die gaf me gelukkig mijn geld terug, maar je voelt je wel lullig. En ze hebben nu ook een chatbot waar je geen drol aan hebt. Wat een ramp is dat ding zeg. Alle chatbots zijn rampzalig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha