Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-12-2025, 11:09 door Anoniem

Het is ook slechte informatieverstrekking van ASN en in die zin al wanbeleid van deze gene. Ik kwam van de week van kantoor ASN hier aan de Ceintuurbaan Amsterdam. Geen idee dat er een kantoor bestond, dus dat was weliswaar een opsteker. Ik had dat mailtje over heridentificeren niet eens gezien, wel een berichtje van gelijke strekking in mijn internetbankieren-omgeving (ik doe dit nog met de Digipass overigens). In reactie op het door ASN geposte berichtje in mijn internetbankieren-omgeving voelde ik aan (lees: helderweten) dat de daar aanbevolen methode via een zogenaamde app niet deugde. Een hierop volgende AI-zoekvraag wist mij te vertellen dat is er op moest aandringen telefonisch een verificatie op kantoor af te spreken met de ASN-bank. Dat voelde goed. En ik kon deze alternatieve optie tevens bij gestelde vragen op de ASN-site vinden, dat identificatie op kantoor evengoed een optie voor heridentificatie is. Goedgehumeurd stapte is vervolgens voor het eerst een ASN-kantoor binnen. Na enig wachten werd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha