Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2025, 10:42 door Anoniem

In aansluiting op alle eerdere reacties: het gebeurt regelmatig dat bezorgers alvast tekenen / scannen voor bezorging en dan pas bezorgen. Redenen hiervoor zijn 'binnen de tijd bezorgen' (formeel was het pakketje voor 18 uur binnen, want er is voor 18 uur getekend) en efficiëntie (zelf tekenen en scannen is sneller) of natuurlijk zelf het pakketje achterover drukken en de ontvanger de schuld geven. Meestal komt het uiteindelijk wel goed, omdat het pakketje een uur of twee later alsnog binnenkomt. Maar... als dat niet gebeurt heb je dus als ontvanger een groot probleem, want je kan ook niet meer tracken of het pakketje weer terug is naar het distributiepunt, en de volgende dag alsnog bezorgd wordt of dat het helemaal weg is, op de verkeerde plek bezorgd, of wat dan ook. Bewijzen / onderbouwen dat dit 'vaker' gebeurt is inderdaad niet mogelijk als individuele persoon, maar het verzamelen van ervaringen en deze onderzoeken zou voor een groep toch moeten kunnen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha