Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 17:00 door Anoniem

Door Anoniem: Heb soms het idee dat Kifid de bank altijd gelijk geeft, maar hier kan ik de beslissing wel goed volgen. De bank heeft de klant letterlijk gebeld en gevraagd of alles in orde was. Die klant heeft dus bewust het risico genomen. Blijft wel heel vervelend en is niet weinig geld. Jammer dat criminelen ermee weg komen. Ik vraag me bij dit soort situaties met grote bedragen ook wel eens af wie de oplichter is. Gaat het hier om een slachtoffer of gaat het om iemand die de bank probeert op te lichten? Want als ik dit allemaal lees, dat de klant dacht dat het telefoontje van de echte bank liep vanuit dezelfde "opsporingsactie", maar daarbij geen woord heeft gezegd over dat hij (zogenaamd) ook een collega van de medewerker aan de lijn had die met hem meekeek vind ik wel heel vreemd klinken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha