Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2026, 16:25 door Anoniem

Hoe ver wil men de chaos laten oplopen? Nu zijn we reeds onze anonimiteit en PII kwijt. Straks verliezen we ook nog onze vrijheid van meningsuiting. Wie blijven hierbij geïnstrueerd allemaal op hun handen zitten? Straks boete als je iets plaatst wat beschouwd wordt als desinformatie. Waar zijn autoriteiten toch zo bang voor?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha