Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat is geen automatische verspreiding van malware. Dat is het als de malware zich van systeem naar systeem verplaats en zichzelf ook weet te activeren zonder ingrijpen. Dat is hier, volgens het bericht, niet aan de hand. Ik zou de kop dan ook als clickbait aanmerken. Mw, half . De malware _groep_ heeft er na de initiele infecties geen werk aan,omdat de verdere infecties "vanzelf" gaan. De installatie bij een volgende slachtoffer is dan idd geen zero-click .
Beschrijf je klacht (Optioneel):