Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2026, 23:51 door Anoniem

Binnen Firefox download ik af en toe een .pdf, en eens in de zoveel jaar een nieuwe versie van Linux Mint Mate. Verder dowload ik wel eens een emailbijlage in Thunderbird. Dat is het wel zo'n beetje. Vanuit mijzelf gezien snap ik dus helemaal niet zo goed waarom men een downloadtooltje nodig zou moeten hebben. Of mis ik iets?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha