Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2026, 12:24 door Anoniem

Door Anoniem: Of geen Google Chrome gebruiken. Dan heb je er ook op een later moement geen last van. Er zijn genoeg alternatieven die je niet als grondstof misbruiken. Of geen Windows gebruiken... Gek genoeg vind ik zoiets helemaal niet erg. Ik gebruik Gemini Pro sinds november vorig jaar, en ben er zeer tevreden over. Afgelopen donderdag heeft Gemini mij keurig geholpen met het in gebruik nemen van een G-Shock G-Steel GST-B400-1AER. Vandaag gehollpen met het opzetten van een wireguard tunnel van de Pixel naar huis, zodat ik de Pihole van thuis onderweg kan gebruiken. Ik heb de mooiste afbeeldingen gemaakt met AI. Ik heb gemini de opdracht gegeven om mijn prompts op taal- en grammaticafouten te controleren aan te geven wat er fout is. Zodoende wordt mijn Nederlands ook weer bijgespijkerd. Alleen maar blij mee.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha