Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik vraag me af; Waar gaat die 100mio dan heen? Naar de AP? En wat gaan die dan met dat duizelingwekkende bedrag doen? Verdelen onder het management? AZCtjes van bouwen? Vraag me oprecht af aan welke strijkstok al dat geld blijft kleven.. ALS dat bedrag in stand blijft, NL AP laat wel vaker hrt een en ander afzwakken tot een foei niet meer doen uitspraak, dat gaat het naar de algemene middellen. Het zou me niets verbazen als later blijkt dat hier druk is uitgeoefend om het bedrag wel hoog in te zetten.
Beschrijf je klacht (Optioneel):