Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
reCaptcha's zijn wat mij betreft achterbaks. Heb je de privacy policy van reCaptcha wel eens bekeken? Iedere bezoeker moet daar mee akkoord gaan om jouw dienst te kunnen gebruiken. Er zijn ook genoeg privacy vriendelijke mogelijkheden, zoals iets zelf hosten of als je je zo nodig van een externe dienst afhankelijk wil maken bijvoorbeeld Private Captcha of hCaptcha.
Beschrijf je klacht (Optioneel):