Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Het publiek waarbij men aanschuift in die show, hoort ook bij de in-crowd. Iedereen kan zich aanmelden om in het publiek van die shows te gaan zitten, zoek maar eens op de naam van zo'n show met "bijwonen" in het zoekargument. Als dat een in-crowd is komt dat alleen omdat het die mensen zijn die zich ervoor aanmelden, niet omdat anderen buiten de deur worden gehouden. Als je dat patroon zou willen doorbreken dan ligt de manier waarop dat kan dus erg voor de hand. En als je dat niet doet, wat ik me voor de duidelijkheid prima voor kan stellen en niemand kwalijk zal nemen, dan is die keuze onderdeel van wat het patroon in stand houdt. Ik weet het niet of het ging om de tafelgasten of de zaal. Maar wat er in de zaal zit selecteert zich natuurlijk op 1) woont in het gooi (of Amsterdam) , gewoon qua reisafstand . 2) heeft tijd over 3) is nog niet afgehaakt op de content van de talkshows natuurlijk is dat een geen a-selecte steekproef . Voor de incrowd was de afstand ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):