Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-05-2026, 16:02 door _R0N_

Door Anoniem: Beveiligingscamera's... Het is toch diep triest hoe vaak fabrikanten van beveiligingsproducten geen kaas van beveiliging blijken te hebben gegeten. Beveiliging moet vaak wijken voor gebruiksgemak.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha