Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2026, 08:29 door Drs Security en Privacy

Door meidoorn: In Nederland precies het zelfde. Zelfs na ongeveer 1 jaar na mijn vertrek bij mijn vroegere Provider ontdekte ik dat de oude mailbox nog steeds bestond. Heb het een keer bij een opdrachtgever gehad, zat ruim anderhalf jaar tussen. Niet alleen de mailbox, maar ook de oude toegangspas (die ik nog had) was binnen een dag weer geactiveerd. Was nog een gereguleerde sector ook, financiële sector. Okay het was pre-AVG, maar dat doet niets aan het geval af. Toen golden er nog striktere, wettelijk vastgelegd, bewaartermijnen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha