Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Voor providers is er een andere regeling, daar mogen mailadressen niet zomaar verwijderd worden, sterker je moet zelf nog toegang krijgen. Dit omdat mail nog omgezet moet kunnen worden na vertrek. ( confirmatie mailtjes). Gedeactiveerde pas is alleen maar een plastic kaartje met een id nummer er in. Als het nummer niet in de administratie staat geen toegang.. fyi alle toegangs passen werken op maar een manier (NFC of RFID) meestal de laatste. alleen de nummers verschiklen. Pre AVG waren vrijwel dezelfde regels van kracht, alleen zonder sancties. Feitelijk is er in NL niet veel veranderd, ipv geen sancties wordt er hooguit foei geroepen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):