Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Drs Security en Privacy: Nadat de Ierse autoriteit een iemand in hun governing board heeft benoemt die rechtstreeks bij een big tech toko vandaan kwam, krijgen wij als voorzitter van het AP een ex-advocaat die de belangen van diezelfde sector heeft behartigd. Ik weet niet hoor, maar dit voelt toch wat ongemakkelijk. Zeker gezien te tech lobby, samen met het witte huis, toch al de agenda op dit onderwerp wenst te bepalen. Er zijn inderdaad mensen met als agenda dat ze belangen van bepaalde partijen behartigen. Er zijn ook mensen die zich inzetten voor wat hun opdracht is en daar met volle overtuiging werk van maken. Past hij in het eerste beeld dan kan hij een paard van Troje zijn, past hij in het tweede beeld dan kan hij juist een zeer waardevolle aanwinst zijn die niet alleen big tech aanpakt maar die ook weet hoe hij dat moet doen. Conclusie? Heb ik niet, ik heb geen idee hoe ik dit kan beoordelen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):