Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2026, 07:47 door Anoniem

Nou ja, het was al niks. Worst-case wordt het niet beter. Dat is natuurlijk wel in het belang van de overheid - AP is alleen maar lastig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha