Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Nou ja, het was al niks. Worst-case wordt het niet beter. Dat is natuurlijk wel in het belang van de overheid - AP is alleen maar lastig. Zo lastig was de AP (voorheen CBP) in de afgelopen twintig jaar niet. De AP liet de datagraaiers zoveel mogelijk ongehinderd hun gang gaan. Na de invoering van de AVG (2018) is dat niet veranderd. De AP is er vooral om de schijn te wekken dat er wat aan privacybescherming wordt gedaan, om de mensen in slaap te sussen. En om tegelijk formeel aan een wettelijke verplichting van de EU te voldoen. Het motto van de AP is: "Bescherming in een digitale wereld." Alsof mensen digitale wezens zouden zijn. Alsof computers digitale codes zouden zijn en geen fysieke apparaten. Alsof onze maatschappij en onze sociale contacten "digitaal" zouden zijn. Wat de AP absoluut niet wil, is mensen beschermen in de echte, niet-virtuele wereld. Gaat dat onder deze nieuwe voorzitter veranderen? Waarom zou het? Omdat hij na het verdedigen van het datagraaien van allerlei big ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):