Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2026, 13:56 door Anoniem

Het motto van de AP is: "Bescherming in een digitale wereld." Alsof mensen digitale wezens zouden zijn. Alsof computers digitale codes zouden zijn en geen fysieke apparaten. Alsof onze maatschappij en onze sociale contacten "digitaal" zouden zijn. Wat de AP absoluut niet wil, is mensen beschermen in de echte, niet-virtuele wereld. Gaat dat onder deze nieuwe voorzitter veranderen? Waarom zou het? Omdat hij na het verdedigen van het datagraaien van allerlei big tech-bedrijven financieel binnen is en opeens een geweten ontwikkelt en het omgekeerde gaat doen? Waarom zou hij zijn tech-vriendjes willen kwijtraken? Dit wordt ook wel 'capture' genoemd. De toezichthouder is via een stroman gekaapt door de organisaties waarop hij toezicht moet houden. Net als bij die Ierse toezichthouder.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha