Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2026, 19:35 door Anoniem

Het probleem was in het verleden niet direct de omvang van de overheid maar het gedrag van die overheden. America in de hoogtij dagen was een meer inclusieve samenleving aan het worden. Op dit moment koerst het naar het afvalputje van de wereld. De meeste dictaturen (betwistbaar een mans regeringen) kunnen meestal een korte tijd werken door mensen tegen elkaar op te zetten en een samenleving te laten radikaliseren en een deel uit te sluiten van deelname. M.i. zou alles wat kan bijdragen aan radikalisering gereguleerd mogen worden. De a-sociale media pushen berichten waar mensen wat van vinden hoe heftiger hoe liever, geen nuance, hoe radikaler hoe beter, want dat levert meer oogbollentijd op, dus meer geld. Dat is waar een samenleving ( kijk eens naar de letterlijke betekenis) niets aan heeft en wat best gereguleerd mag worden als zelf bescherming van die samenleving. Bij een samenleving hoort dat het samen beleefd wordt, dus iedereen kan (via afvaardiging) daarin meebeslissen. Jammer is alleen dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha