Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-05-2026, 07:33 door Anoniem

Reactie op alle voorstanders van geen overheidsregulering: Je wilt dus dat je geen garantie meer hebt op wat je ook koopt: huis, auto, telefoon, etc. Alles (auto's, eten, etc) wordt ook 10 keer zo duur omdat alle fabrikanten met elkaar afspreken wat de prijs wordt. Alle consumentenbescherming gaat weg. Je moet ook 60 uur per week werken en je hebt geen arbeidsrecht. Je mag zelf misschien 'lekker geen sociale media gebruiken', maar dat slaat natuurlijk nergens op. De maatschappij gebruikt het wel. De persoon die jij op straat tegenkomt gebruikt het, en zal als jij hem bijvoorbeeld in het verkeer een beetje in de weg zat jouw nummerbord op sociale media plaatsen met een oproep jou op te zoeken. Er zijn wetboeken vol, strafrecht en civielrecht, waar je de gunsten van geniet. Het is alleen zo normaal geworden voor je dat je niet meer weet wat het is als ze er niet zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha