Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Dennus: Hoeveel % van de bellers hangt op als ze naar de klantenservice bellen omdat ze de melding horen dat het gesprek wordt opgenomen? Die data zou ik wel eens willen zien. Ja, want als je ophangt lost je probleem (of vraag) natuurlijk vanzelf op. Het is nou niet echt dat de bellers een keuze hebben. Dus de cijfers zullen niet zo veel zeggen... Dat het al decennia gebeurt zou juist aan moeten geven dat de regels ondertussen al lang duidelijk zijn. Dus als de informatievoorziening niet juist was, lag het probleem toch echt bij het drinkwaterbedrijf. Als je het mij vraagt zou er altijd een veplicht keuzemenu moeten zijn. Bij akkoord voor opname 1, anders 2. Er zullen genoeg mensen (net als bij de coockiemelding) akkoord gaan, dus bruikbare opnames voor training en coaching genoeg.
Beschrijf je klacht (Optioneel):