Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
de vraag die gesteld moet worden (zeker als 2/3 denkt dit is niet fijn) laten we dit soort producten toe op de markt? ik zeg nee, dit soort producten is onzin en niet nodig en zeker het niet waard. gewoon verbieden klaar. maar ja wie ben ik gewoon iemand die zonder naar bekeken gevoel op straat wil kunnen lopen
Beschrijf je klacht (Optioneel):