Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2026, 08:36 door Anoniem

Zou me niet verbazen als die amerikaanse bedrijven via via toch een groot deel van de aandelen van die bedrijven te pakken krijgen. En uiteindelijk overnemen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha