Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb zelf een xreal, dat zijn voornamelijk videobrillen, de camera neemt hooguit 60 seconde video op als je de camera er apart bij wilt kopen. Ik gebruik het zonder camera en voornamelijk als HUD met behulp van een speciale app, en voor videos en games. Daarnaast werkt mijn bril onafhankeljk zonder apps, je plugt het in en je hebt beeld zonder social media of spionage. De camera (los verkrijgbaar) heeft ledjes en kan ten hoogstens een minuut per keer opnemen en heeft maar 2GB opslag, de camera is eerder bedoeld voor 6DoF sensor mogelijkheid, zo kun je een beeld stilzetten en er bijvoorbeeld langslopen en er zelfs achter kijken, best gaaf! Ook bepaalde games werken zo, met Bubble pop of de Maze game kun je er omheen lopen of erin kijken, en het mooie van alles is dat je het beeld geprojecteerd ziet op de echte wereld in plaats van via een camera zoals met VR glasses dankzij de microLED projectoren. Mooi spul zonder spionage. Maar die Meta brillen, dat is een ander verhaal, en die geven ook niet zo'n mooi ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):