Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Het kwartje is eindelijk gevallen. In politiek Den Haag?? Andere anoniem; Nee. Uit mijn zak, ben het nog steeds aan het zoeken... Maar inderdad, ik ben het met u eens, De Haagse politiek heeft liever gemakzucht dan moeite doen, dus hebben ze "last" van dat seurende volk dat autonomie wil... Straks moeten ze nog moeite doen, stel je eens voor... Net zoals met Netflix gebruikers; liever gemak dan je eigen films bezitten. Ik gebruik zelf Jellyfin.
Beschrijf je klacht (Optioneel):