Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De EU loopt weer eens hopeloos achter waar het gaat om beleid mbt technologische ontwikkelingen. Hoe moeilijk is het om zo'n ding gewoon te verbieden? Ja je mag filmen in de openbare ruimte maar daar zitten wel grenzen aan. Je mag bijvoorbeeld niet iemand expliciet (duidelijk expres diegene) filmen zonder toestemming. En daar zit je met zo'n bril wel aan want zodra je iemand aankijkt dan ligt alle focus op die persoon. Dus het wetboek voorziet hier al in alleen verzuimt de politiek hier een duidelijk standpunt in te nemen om diens burgers te beschermen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):