Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2026, 12:51 door Anoniem

Door Anoniem: De 'staatsgeheime cloud' die Defensie laat ontwikkelen kan onafhankelijk van Amerikaanse bedrijven draaien Dat ene woordje 'kan' bijt zichzelf straks ontzettend in de staart. Die moet niet 'kan' zijn maar 'zal' anders 'kan' dit heel erg misgaan! de 'staatsgeheime cloud' naast andere clouds gaan gebruiken, zodat het per situatie kan kiezen wat het beste past, liet de staatssecretaris verder weten. Wat zullen we vandaag eens kiezen????? Tja die ene dan maar die is makkelijker te bereiken, die staatsgeheime versie vereist een heleboel security dingen wat voor mij als ambtenaar erg ingewikkeld is. (ik zie en hoor het gebeuren) Microsoft oplossingen zien ze op de plank liggen en een ander betaald toch.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha