Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je kan inmiddels wel spreken van een issue dat heel veel groter is dan Y2K (dat was geen hoax, en begon al ergens in 1995..) Data Op Straat is nu hdt probleem. Digitale opslag is nog steeds geen kluis.
Beschrijf je klacht (Optioneel):