Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2026, 06:45 door Anoniem

ik mag het hier niet roepen maar de eerste de beste die ik met zon camera een bril naar mij zie gluren die heeft een probleem. die ga ik vragen waar hij mee bezig is en afhankelijk van dat gesprekkan de stoom in mij afnemen of oplopen. moet ik gaan wachten of een systeem die niet functioneert en mij gaat beschermen?????

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha