Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2026, 11:31 door Anoniem

Door Anoniem: Tip voor CBS: e-mail is inherent onveilig, adviseer organisaties en mensen er mee te stoppen. Slecht ingestelde servers e.d. zijn nog steeds endemisch Dan ben je slecht geïnformeerd, de standaarden die het NCSC adviseren zorgen juist dat email extreem veilig is. DANE, MTA-STS, DKIM, SPF, DMARC, ga zo maar door zorgen ervoor dat niemand je email kan lezen (anders dan je email hoster). Het zorgt er ook voor dat jouw domein beveiligt is en dat anti-spam / phishing systemen goed hun werk kunnen doen. Als we even kijken naar alternatieve berichtendiensten als SMS en whatsapp, dan is email niet alleen veel veiliger maar ook de privacy is veel beter op orde. Het is ook nog eens allemaal gebaseerd op open en kosteloze standaarden. Uitspraken die je doet zijn dus pure misinformatie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha