Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: niet zuren men heeft er zelf voor gekozen deze regering Zegt de term "minderheidskabinet" jou iets? Zegt bijna 20 jaar VVD je nog wat? En nog zitten ze op belangrijke ministeries
Beschrijf je klacht (Optioneel):