Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dus als er ooit een aanval komt: plan het op de 1e maandag van de maand, om 12.00 uur. (of welk testmoment NL-Alert gebruikt) De sirenes blijven bij een echt alarm veel langer doorloeien, en dan dringt wel door tot mensen dat er iets niet klopt. Verder is het nuttig om te weten dat een NL-Alert niet alleen een geluid is maar ook tekst naar je telefoon stuurt, je kan lezen wat er gaande is. Daar maken ze heel handig gebruik van: bij een testbericht zegt die tekst dat het een testbericht is. Lees het bericht dus even, dan weet je of er echt iets aan de hand is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):