Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-05-2026, 09:32 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik ben nog van de generatie dat er geen NL-Alert was. Tot nu toe altijd goed gegaan, dus ik zie het probleem niet zo. Ook de generatie van de auto zonder gordel, 1 buitenspiegel, geen ABS , en >50% rokers ? Degenen daarvan die er nog zijn , daarvan ging dat ook allemaal goed. Maar daarbij zijn er ook een heleboel mensen zonder gordel en met roken waar het wel fout ging. Maar hoeveel mensen hebben daadwerkelijk meer overlevingskansen gehad door het gebruik van NL-Alert?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha