Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Volgens mij is dit de zoveelste accepatie-drempel waar we overheen moeten; over een paar jaar is dit ook genomaliseerd (denk ik) Eerst hadden we de situatie waarbij iedereen een smartphones met camera heeft die op elk moment uit de broekzak kon worden gehaald om te filmen. Vervolgens kregen we de RING deurbellen (en alle andere merken) die niet alleen het eigen pad naar de voordeur filmen, maar ook iedereen die langs loopt over de openbare stoep. Welke auto heeft tegenwoordig geen dashcam meer? Sporters met een GoPro kijken we ook niet vreemd meer van op. Dus die camera-bril... ook dat wordt den kik de normaalste zaak van de wereld.
Beschrijf je klacht (Optioneel):