Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-05-2026, 12:59 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik ben nog van de generatie dat er geen NL-Alert was. Tot nu toe altijd goed gegaan, dus ik zie het probleem niet zo. Ook de generatie van de auto zonder gordel, 1 buitenspiegel, geen ABS , en >50% rokers ? Degenen daarvan die er nog zijn , daarvan ging dat ook allemaal goed. Maar daarbij zijn er ook een heleboel mensen zonder gordel en met roken waar het wel fout ging. Maar hoeveel mensen hebben daadwerkelijk meer overlevingskansen gehad door het gebruik van NL-Alert? Vertel het maar. Hebben mensen echt meer overlevingskansen gehad met alleen NL-alert? Zijn er cijfers die de effectiviteit in aantallen mensen die iets echt overleefd hebben tonen en daarbij het oude luchtalarm met het NL-alert vergelijken in harde aantallen? Bv grote histroisch branden of grote historische incidenten op dezelfde locatie a,b,c: - Zonder enig alarm zoveel doden en gewonden gevallen in jaar... - Met alleen luchtalarm zoveel doden en gewonden gevallen in jaar... - ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha