Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je had er bij moeten zijn, denk ik. Wellicht had je dan hetzelfde kunnen ruiken als hetgeen ik rook, en geen NL-Alert over ontving. En inderdaad, Bijlmer lag niet in de windrichting. Maargoed, ik was niet degene die over de Bijlmer begon... Ik was degene die het probleem 's-ochtenda al benoemde, voordat het die middag ontstond (............). Degene die een subtiel appje wel mooi had gevonden, dus? Ik heb in mijn leven wel een aantal van dat soort situaties meegemaakt, zoals bijvoorbeeld meer dan eens een heel specifieke muffe lucht over Amsterdam als in Zaanstad een cacaofabriek in brand stond. Daarvan herinner ik me dat ik zelf wel bedacht dat dat niet rook alsof het iets was om met diepe teugen in te gaan ademen, en dus ook niet iets om langdurig in rond te blijven lopen. Het punt van NL-Alert is dat het uitdrukkelijk dient om op acuut gevaar te wijzen, het is niet bedoeld voor stankoverlast. Je weet vermoedelijk wat voor reacties NL-Alerts oproepen als ze met te weinig aanleiding worden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):