Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: [...] Sinds Ziggo met de kabel radio is gestopt, [...] Digitale radio werkt nog steeds bij Ziggo: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/radio en daar kun je via je TV nog steeds naar luisteren. Let op: nu gaat ie met het argument komen dat Ziggo niet meer beschikbaar is in zijn postcodegebied. Nee hoor. Ziggo is hier gewoon beschikbaar. Maar wie luisteret nu op de TV naar radio? Ik moet dus een zware energie vreter aanzetten, met als we dan toch op security zitten, vol met smartbagger, een mediabox vol met smartbagger) om radio te beluisteren? Terwijl ik hier een stereo met FM ontvanger heb staan, die nog meer dan voldoende voldoet? En dan zeuren we hier over personen, die geen smartphone willen gebruiken wegens alle smart/privacy puntjes? En daarom vol trots hier vertellen dat ze dus geen NLAlert meer ontvangen en dat de overheid deze hele kleine specifieke groep vergeet? In wat voor een wereld leven sommige hier?
Beschrijf je klacht (Optioneel):