Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-05-2026, 21:25 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: [...] Wat is nu je punt eigenlijk, je wéét het toch? Het heeft trouwens ook nog in vrijwel alle landelijke dagbladen en op nieuwssites gestaan. Wanneer is de communicatievorm wel goed genoeg? Of wil je eigenlijk gewoon dat Ziggo bij je aan de deur komt voor een persoonlijke uitleg? Het punt is dat er op de website van NL-Alert totaal geen informatie te vinden is dat NL-Alert het niet (meer) met 2G doet. (Als dat tenminste het geval is, aangezien dat alleen maar mijn meest plausibele deductie was.) Punt is ook dat 2G momenteel nog steeds werkt bij o.a. KPN en Vodafone en dat mogelijk nog wel een aantal jaren zo zal blijven omdat uitfasering daarvan elke keer weer wordt uitgesteld. Nee omdat dit helemaal niets met 2G te maken heeft. Om NL-Alert berichten te kunnen ontvanghen moet je een werkende netwerkverbinding hebben -minimaal- 3 zendmasten. Het ligt dus aan jouw telefoon, dat jij alleen maar 2G hebt en daardoor niet ondersteund word door tenminste 3 zendmasten, of dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha