Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: [...] NL-Alert doet het prima op telefoons met 4G en 5G. Die ouwe meuk moet je, om allerlei redenen, gewoon vervangen als je ze niet meer kunt updaten. Verder is dat je eigen keuze, en daar hoeft de rest van de Nederlandse bevolking niet extra voor hoeven te betalen in het instant houden van oude infrastructuur. Zoals ik al schreef, we hoeven in Nederland niet iets te verzinnen voor elke bewust gecreëerde uitzondering. [...] ALS NL-Alert zo van levensbelang zoals hier door sommige mensen gesteld wordt, dan had er duidelijke communicatie moeten zijn dat ze voor NL-Alert geen gebruik meer maken van 2G. Nu moet ik er maar naar raden waarom 3 verschillende telefoons van mij opeens geen NL-Alert meer ontvangen. Op mijn 4G Motorola telefoon wordt NL-Alert trouwens "Crisis Alert" genoemd wat ik ook niet bepaald gebruiksvriendelijk vind. Als ik heel cynisch ben, denk ik dan ook dat hier een aantal mensen goed geld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):