Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Inderdaad lagen mijn drie 2G telefoons op dezelfde plek en gekoppeld aan dezelfde zendmast. Maar dat maakt de bovenstaande uitleg ook dubieus aangezien als die mast het niet doet, ik helemaal geen verbinding heb, zoals ik uit ervaring weet toen daar een storing was. Dus van een locatiebepaling is daar nooit sprake. Precies. Dan krijg je dus ook geen NL-Alert. Door Anoniem: Ander punt is dat het gaat om testuitzendingen van NL-Alert, en locatiebepaling dan geen rol speelt maar dat elke mast (cell) dan gewoon dat NL-Alert bericht uitzendt. Dus ook met mijn 2G telefoons had ik toen gewoon een NL-Alert moeten krijgen. Ze zijn 2G al lang aan het faseren, dat de uitfasering klaar is op een datum in de toekomst doet daar niets aan af. De kans is levensgroot dat jij nog maar op één mast zit, en telkens dezelfde. Door Anoniem: Het blijft dus maar raden waarom NL-Alert op drie verschillende telefoons van mij niet werkte. Voor mij niet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):