Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2026, 11:45 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem:[...] En dan zeuren mensen, dat ze problemen ervaring met legacy omgevingen. Probleem is mogelijk dat SMS-CB een achterhaalde techniek is mede omdat die techniek in tegenstelling tot bellen (spraak) en SMS tekstberichten geen commercieel succes is ondanks dat daar wel meer toepassingen voor waren. SMS-CB wordt daarom alleen nog voor NL-Alert gebruikt. Dat maakt de betrouwbaarheid van een dergelijk systeem al wat minder betrouwbaar en mogelijk ook duur om alleen daarvoor in stand te houden? Huh? SMS-CB verdwijnt niet hoor. SMS-CB staat trouwens helemaal los van 2,3,4 of 5G Maar om een NL-Alert te kunnen ontvangen moet je een werkende netwerkverbinding hebben en op minimaal twee zendmasten zijn aangesloten. 2G verdwijnt en die uitfasering loopt al. OF er worden nieuwe masten bijgeplaatst met alleen 4G en 5G, waardoor de kans dat iemand met 2G nog twee masten in zijn bereik vind, afneemt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha